Popularne posty

wtorek, 14 marca 2017

Mam 28 lat a mój organizm 43.

Jeśli chcesz się pocieszyć- „O..! Wcale nie jest ze mną tak źle”- polecam, czytaj dalej:
Przesympatyczna psychodietetyk Ania wykonała mi dziś analizę składu ciała i to był dla mnie (dziś pierwszy) wstrząs. Te wszystkie cyfry były jak kolejne wbijane szpile. Mam wrażenie jakbym do tej pory spała i nagle ktoś wyrwał mnie ze snu wiadrem lodowatej wody!! Noszę codziennie „na sobie” OGROM tłuszczu, weszłam w pierwsze stadium otyłości, nawodnienie organizmu na poziomie 40% a wiek metaboliczny mojego organizmu to 43 lata!! Pytam: KIEDY TO SIĘ STAŁO?!
Równie sympatyczny fotograf- Kacper wykonał mi zdjęcia „przed”. Musiałam się rozebrać do bielizny przed obcym facetem i trenerką z super figurą (na marginesie- wiekiem metabolicznym: lat 15!) i świecić swoim SEKSI CIAŁKIEM w jasnym oświetleniu, przed wielkimi lustrami siłowni i przed wzrokiem ich wszystkich skierowanym na mnie...... Chyba nic już nie muszę dodawać. Oczywiście wszyscy byli dla mnie sympatyczni i atmosfera była super ale nie pamiętam kiedy czułam się tak zawstydzona. Robiłam dobrą minę do złej gry. Całe szczęście był ze mną mój narzeczony i jak zwykle swoim żartem rozładowywał atmosferę. Gdyby nie on- chyba spłonęłabym tam żywcem ze wstydu.
Dziś (13-03) było mnóstwo wrażeń i chyba dopiero teraz zdałam sobie naprawdę sprawę co zaczyna się dziać. Dziś ruszyła moja „mała” metamorfoza, w którą będzie zaangażowanych masę ludzi. Wszyscy pokładają we mnie nadzieję, że dam radę, że osiągnę efekt wow. Ogarnia mnie wewnętrzne szczęście i niedowierzanie bo najbliższe 3 miesiące zmienią mnie i moje ciało na zawsze. Wiem, że nie mogę się poddać i zawieść nikogo- ale przede wszystkim- SIEBIE!
Cieszę się, że zaczęłam pisać ten blog- myślę, że będzie co wspominać :)

Pocieszam się, że teraz będzie już tylko lepiej!


8 komentarzy:

  1. trzymam za Ciebie kciuki sledze twego bloga od poczatku nadajesz sie na blogerke

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki...aby wskoczyła zasłuzona "15" :) pisz szczegoly, jak Ci tam mija czas na diecie i treningach :), pozd, J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam plan pisać codziennie, jak czas pozwoli- zobaczymy. Dzięki, każdy kciuk dodaje powera! :)

      Usuń
  3. Wiek metaboliczny Ci się zmieni, gdy zaczniesz ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocno trzymam kciuki za przemianę! Z chęcią będę czytać o Twoich poczynaniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,będzie mi miło a każdy kciuk dodaje powera! :)

      Usuń