Popularne posty

środa, 8 marca 2017

Mam 28 lat i czuję, że życie ucieka mi przez palce!

Cześć. Mam 28 lat i czuję, że życie ucieka mi przez palce. Wszystko wydaje się być ok, tak jak być powinno- wzorowa uczennica, skończone studia, narzeczony, ślub w niedalekiej przyszłości, praca na etacie, samochód, kochająca rodzina, przyjaciele.. Jednak jakoś nie tak to sobie wyobrażałam. Mam marzenia, które odkładam „na później”, wiele umiejętności ale słomiany zapał. Codziennie nałogowo obserwuję przez Internet wielu młodych ludzi, którzy „tworzą swoje życie” i czuję, że też tego chcę! Mam dosyć tego nijakiego życia. Postanowiłam, że od marca zaczynam zmieniać swoje życie na lepsze. Ten blog traktuję jako swego rodzaju pamiętnik ponieważ planuję stosować metodę małych kroczków, które z perspektywy czasu mogą stać się niezauważone.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz