Popularne posty

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Machina ruszyła! WYZWANIE 30 DNI DESKA (PLANK)

Od ostatniego wpisu mam wrażenie, że ruszyła lawina. Dzieje się mnóstwo sprzyjających mi rzeczy, czuję się coraz lepiej, mam wrażenie, że jeśli tylko chcę mogę góry przenosić. Codziennie pokonuję swoje małe słabości i idzie mi to coraz lepiej. Nawet nie wiem jak mogłam do tej pory żyć tak bez celu i sensu obżerając się cukrem w każdej postaci i narzekając (oczywiście w duszy), że tyję.
Złapałam bakcyla na sport!

Moje dni przybrały taki sam schemat. Siłka- praca- siłka i- nie wierzę, że to piszę- ale mimo zmęczenia chyba zaczynam to lubić!


W międzyczasie byliśmy na weselnym dniu otwartym w sali bankietowej, którą wybraliśmy, co by popróbować menu, wybrać ustawienie stołów i inne duperele :) Nie było łatwo ale notowanie szło mi wyśmienicie :) Cóż, pozostało mi się zdać na podniebienia mego przyszłego męża i rodziców.
Ostatnio, mężuś zwierzył mi się, że im bliżej naszej daty, tym bardziej stresik zaczyna o sobie dawać znać. Z uśmiechem przyznałam mu rację, chociaż myślałam, że mnie to nie będzie dotyczyło :)
Zamówiliśmy już też zaproszenia! Dobrze, że jakoś specjalnie mi na nich nie zależało, bo ciągłe poprawki (tu literówka, tam zły papier, tam jeszcze jakieś ***) mogłyby sprawić, że bym osiwiała!!

 

Ostatnio doświadczyłam czegoś wspaniałego! Spontanicznie dodałam post na FB, który najzwyczajniej tu zacytuję: "Chyba nie ma lepszego uczucia, niż DUMA Z SIEBIE podczas pokonywania własnych słabości. I wiem, że mam (jeszcze) gruby tyłek (i tak już 9cm mniejszy 😂), trzymam go za wysoko na początku ale nie od razu Rzym zbudowano! Małymi krokami do celu. Jeszcze miesiąc temu nie wytrzymałam nawet 5 sec, a dziś?? To dzięki Metamorfozy - Katarzyna Gryko, Paulina, Cezary, którzy za każdym razem gdy ja padam plackiem na matę mówią "rób dasz radę!". Znajdźcie ludzi, którzy Was wspierają, a niemożliwe nie będzie istniało. "Nie dam rady" zamienicie na "ja nie dam rady?!" Za miesiąc update! 😲🏋👌🙃🌸💖 PS. Prawdę mówiąc, to wstydzę się tego filmu ale może są tu osoby, które tak jak ja napatrzyły się na fit sportowców, co to robią ćwiczenia z palcem w D bez mrugnięcia okiem.
Pamiętajcie każdy kiedyś zaczynał. Nawet Wasz super trener, który teraz robi ćwiczenia z uśmiechem na twarzy! 😀😀 I na siłowni naprawdę są otyli ludzie, którzy chcą schudnąć, a nie tylko umięśnieni dobrze zbudowani faceci i kobiety o figurze jak po photoshopie (ale i takich nie brakuje 😍)!! I wierzę, że ludzie, którzy teraz mają sylwetki do pozazdroszczenia, patrzą na nas otyłych z szacunkiem, bo pamiętają ile bólu, wysiłku i wyrzeczeń potrzeba by zacząć i się nie poddać!!" i tu FILM!


Idąc za ciosem, razem z mężusiem utworzyliśmy wydarzenie na FB, w którym podejmujemy wyzwanie 30 dniowe- ćwiczenia killera- deski (plank). Zaczynamy we wtorek (nawet my mamy wolne od ćwiczeń w święta haha)!! Mięśnie będą płonąć ogniem!! 


Na początek wrzucam rozpiskę z ćwiczeniami. Jako, że jestem początkująca (mężuś robi 60 sec z uśmiechem na twarzy) a deska to killer robimy wersję light (mierzmy siły na zamiary) :) Przygotowujemy się psychicznie!


Jak prawidłowo wykonać deskę (plank)? DLA KAŻDEGO COŚ DOBREGO! 😉🙃
Kochane kobietki! Scott 😍 Wam pokaże!

Kochani mężczyźni! Stephanie😍😍Wam pokaże!

Nawet jeśli nie wychodzi Wam idealnie (tak jak i mi hehe) nie poddawajcie się, róbcie tyle na ile dacie radę! 
Trzymajcie kciuki, a najlepiej to dołączcie do nas!! 

🌸


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz