Popularne posty

środa, 15 marca 2017

Czy możesz wyglądać i czuć się lepiej już w 9 dni?

Kasia- przedstawicielka firmy FOREVER, która wręczyła mi magiczne pudełko, co to odmieni moje ciało od wewnątrz i zewnątrz w 9 dni- twierdzi, że TAK!! Rozpoczęłam właśnie oczyszczający Program Clean9, który- jak pisze producent- pomoże mi wyruszyć w drogę ku szczuplejszej sylwetce i lepszej kondycji. W skrócie- jest to 9 dniowy program, dzięki któremu oczyszczę swoje ciało z nagromadzonych toksyn, „udrożnię” jelita, poczuję się lżej i zyskam więcej energii do dalszych zmian. Efektem ubocznym może być utrata kilogramów i centymetrów (rekordzistka: 9kg i 13cm w pasie! P.S planuję pobić rekord) :)

Clean9 dzień przed rozpoczęciem:
Analiza składu ciała zrobiona, wymiary w cm zdjęte, pudełeczko z zawartością i instrukcją przejrzane. Jestem gotowa!

Clean9 dzień pierwszy (14-03):
Mówią, że 2 pierwsze dni są najcięższe i mam nadzieję, że to prawda :) Mimo, że ciągle odczuwam wewnętrzną radość, bo zaczynam zmiany- to i głód daje o sobie znać. Ale da się znieść! Staram się myśleć jedynie o efekcie, który już zaaa.. 8 dni! Właściwie cały czas piję (woda-mieszanka aloesowa-koktajl-woda-...) i czuję się pełna. Mogę też w momentach kryzysowych „podjadać” przekąski (np. ogórek, pomidorek, jabłko, zielony groszek).
Pierwszego dnia wypiłam 3l niegazowanej wody (WOW!!), koktajl waniliowy jest pyszny, zielony groszek smakował jak cukierki, do (ohydnej) mieszanki aloesu dodaję cytrynę i ogólnie jest ok. Dziś była też pierwsza wizyta na siłowni: 40 min na rowerku treningowym- poszło lepiej niż myślałam- jednak klimat siłki robi swoje (w domu wyciskałam jedynie 25 min :)) no i sprzęty- nie ma porównania! Mój „mężuś” zdeklarował się, że też zaczyna zmiany w odżywianiu i chodzi ze mną na siłkę więc jest mi raźniej- fajnie, że go mam! I fajnie, że to będzie nasz wspólny nowy etap.

Postaram się zdawać relację na bieżąco, a za 8 (już) dni ponowna analiza ciała i zobaczymy jak się sprawy mają :)

PIERWSZE 40 MIN PRZEJECHANE !! :) :)


       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz