Popularne posty

sobota, 1 kwietnia 2017

Tak się zaczęła moja historia- przedślubna metamorfoza (Weeding Weight Loss).

Pamiętam jak dziś, gdy przesuwając palcem po ekranie telefonu trafiłam (nie wiem nawet jakim cudem) na wydarzenie na Facebooku (rysunek wykonała Aneta Malunki), które brzmiało:


WEDDING WEIGHT LOSS 

Jesteś przyszłą Panną Młodą?
Masz problemy z nadwagą? 15kg? 20kg?

ŚWIETNIE TRAFIŁAŚ!!
Mamy dla Ciebie pierwszy weselny PREZENT!
Przygotujemy Cię do ślubu i sprawimy, że poczujesz się w tym dniu wyjątkowo! ♥




Zwyciężczyni otrzyma od Nas;
1. Trzy - pięć razy w tygodniu trening personalny z Metamorfozy - Katarzyna Gryko: Absolutnej Mistrzyni Polski Bikini Fitness, a także uczestniczką licznych szkoleń i kursów z zakresu żywienia, treningu i suplementacji. Trenerem Personalnym, Trenerem Kulturystyki i Instruktorem Zumby.

2. Trzymiesięczną opiekę dietetycznego cateringu Fit-Bag– torby pełnej kulinarnych niespodzianek. To zawodowi kucharze i jak nikt wiedzą jak prawidłowe odżywianie wpływa na jakość życia, a regularne i dobrze zbilansowane posiłki utrzymują wysoki poziom energi.

3. Wymarzoną suknię ślubną z nowej kolekcji do wypożyczenia na ceremonię ślubną z salonu LA PERLA 

4. Trzymiesięczny karnet GOLD na siłownię RIO Wellness Club z nielimitowanym dostępem do Klubu, sauny, squasha oraz zajęć zorganizowanych fitness.

5. Karnet na opalanie o wysokości 200zł w najlepszym solarium w mieście!JJ Solarium Planeta Słońca

6. Opiekę psychodietetyczki Anny Kuczkin 100kalorii która będzie towarzyszyć Tobie w zmianie niekorzystnych nawyków żywieniowych, a także wesprze Cię w chwilach kryzysu oraz wzmocni poczucie wiary w siebie i w swoje możliwości. 

7. Co dwutygodniowe spotkania z Cds-Centrum Dietetyki Stosowanej na wizytach kontrolnych, podczas których będzie m.in wykonywana analiza składu ciała w celu monitorowania efektów, - modyfikowana dieta w zależności od potrzeb, a na koniec projektu uczestniczka zostanie zabrana na zakupy podczas których pokażemy jak wybrać produkty bezpieczne dla zdrowia. Dowie się co to jest pozornie zdrowa żywność i na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie wybranych artykułów spożywczych. 

8. Metamorfoza będzie zakończona:
- profesjonalną sesją zdjęciową wykonaną przez Kacper Białobłocki - Fotografia Ślubna
- makijaż do zdjęć wykona profejonalistka Dorota Lange Centrum Szkoleniowe Wizażu i Charakteryzacji Doroty LANGE
- stylizację włosów wraz z farbowaniem i cięciem wykona wybitna Agnieszka Bujwid z salonu Avangarda

W trakcie trwania konkursu dołączyli pozostali sposnorzy np:


1. Forever Living Products Clean9- Ten dziewięciodniowy program oczyszczający jest pierwszym krokiem do wypracowania trwałych nawyków, które pomogą ci uzyskać prawdziwą, stałą kontrolę nad swoją wagą.
2. KaredentProfesjonaliści z Karedent zadbają o piękny uśmiech przyszłej Panny Młodej, poddając ją zabiegom przywracającym zdrowy i naturalny kolor zębów. Skaling rozbije kamień nazębny i osad nagromadzony na zębach, piaskowanie usunie naloty i przebarwienia a fluoryzacja wzmocni zęby i uchroni je przed osadzaniem się kamienia w przyszłości. Dodatkowo lekarz wykona kompleksowy przegląd stomatologiczny jamy ustnej.
3. DepilconceptTrzy zabiegi fotodepilacji bikini płytkiego !!! Zabiegi idealnie sprawdzą się w upalne dni oraz wyjazd na wakacje, ale i nie tylko!!
4.  Andro Clinic Dziewczyny zadbają żeby nasza zwyciężczyni miała pięknie zrobione paznokcie oraz o rzęsy, aby podkreślały spojrzenie 
5. Kwiaciarnia Girlanda - Anna Leszczyńska, który wykona piękną wiązankę ślubną i oprawę florystyczną do sesji fotograficznej na koniec metamorfozy
6. Patronat nad wydarzeniem objęła Gazeta Wyborcza.

"Serio?!" Pomyślałam. WOW przecież to byłaby bomba!! Tak naprawdę kilka dni biłam się z myślami zanim w ogóle komukolwiek powiedziałam o moim pomyśle,by się zgłosić. Pół- żartem powiedziałam do mężusia: " o wiesz, widziałam taki konkurs.. ale w sumie to nie wiem czy się zgłosić, [przeczytałam treść] fajny co?". W myślach prosiłam, żeby zareagował choć w 1/1 000 000 tak jak ja. "No fajny, zgłoś się" odbąknął (chyba też pół-żartem). Ale nadal brakowało mi odwagi (musiałam sfotografować swoją SYLWETKĘ, mieć  wyniki badań krwi, moczu, TSH itp.). Los chciał, że pewnego dnia miałam kontrolne badania TSH i moczu w laboratorium a pani w rejestracji zapytała "Może ogólne badanie krwi w pakiecie? Wychodzi bardzo korzystnie cenowo". Serio?- pomyślałam. "A niech tam! Tak, poproszę"- wtedy podjęłam decyzję. ZGŁOSIŁAM SIĘ.
Ciągle wierzę, że nic się nie dzieje bez przyczyny. Mnóstwo osób mi towarzyszy podczas tej metamorfozy. Wierzą we mnie, trzymają kciuki, liczą na super efekt. Chcą, żebym znowu miała zdrowe, super ciało i czuła się lepiej po prostu sama ze sobą. Czuję, że w te wakacje pierwszy raz od x lat kupię sobie nowy strój kąpielowy !! :)







2 komentarze:

  1. Hej! Świetny konkurs i rozumiem, że się zakwalifikowałaś? Czy to Ty jesteś w środku na zdjęciu? Ja tam nie widzę wcale otyłej kobiety, piękna jesteś! Ale trzymam kciuki by się udało.

    P.s. Powiększ zdjęcia a będzie przyjemniej w odbiorze. Wystarczy podczas dodawania kliknąć na nie i wybrać rozmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ale to dobrze zamaskowany tłuszcz. Liczby nie kłamią. :) Tak, wybrano mnie do metamorfozy :) może kiedyś odważę się wstawić zdjęcia "przed"! Pozdrawiam

      Usuń